Klachten
Niet tevreden?
Wat we doen, willen we goed doen. En wat niet goed gaat, dat willen we verbeteren. Ben je niet tevreden of is er iets niet goed gegaan? Laat het ons weten. We proberen het dan altijd samen met de betrokkenen op te lossen. Bij Linc naar Zorg doen we er alles aan om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Ben je toch niet tevreden over Linc naar Zorg? Wil je meer weten hoe wij omgaan met onze klachtenregeling, bekijk onze klachtenregeling en folder klachtenprocedure.
Onafhankelijke klachtenfunctionaris
Lukt het niet er samen uit te komen en/of heb je behoefte aan onafhankelijk advies? Dan kun je contact opnemen met Zorgbelang Brabant via klachtenfunctionaris@zorgbelang-brabant.nl. Dit kan zonder dat je dit met Linc naar Zorg bespreekt. De klachtenfunctionaris van Zorgbelang kan je ondersteunen bij het verwoorden van je klacht, je informeren over een verdere klachtenprocedure en bemiddelen in een oplossing.
Vertrouwenspersoon
Vertrouwenspersonen zijn er om jou te ondersteunen. Je kunt je verhaal bij hen kwijt. Zij luisteren aandachtig en denken mee over oplossingen. Alles wat je met hen deelt houden zij geheim. En als het nodig is, helpen zij met het opstellen van een klacht. Wil je contact? Stuur een mailtje naar info@zorgbelang-brabant.nl
Wet zorg en dwang (onvrijwillige zorg)
Voor cliënten en hun vertegenwoordigers is er de mogelijkheid om contact op te nemen met een externe cliëntvertrouwenspersoon Wet zorg en dwang van Zorgbelang Brabant. Bekijk deze video voor meer informatie. De cliëntenvertrouwenspersonen van Adviespunt Zorgbelang zijn bereikbaar via telefoonnummer: 088 929 40 99 (ma t/m vr van 09:00 - 17:00, lokaal gesprekstarief). Of vul online dit formulier in. Linc naar Zorg voldoet hiermee aan de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).
Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op.