Het draait om
kwaliteit.
Wát we doen, willen we goed doen. En dus denken we bij Linc naar Zorg na over de kwaliteit van zorg. Dat doen we onder andere door onszelf te toetsen, door afspraken te maken over kwaliteit en door externe partijen mee te laten kijken naar hoe we het doen. Die informatie, bundelen we in een kwaliteitsrapport. Dat rapport, geven wij vorm op geheel eigen wijze:
Er zijn geen stapels papier meer, maar je vindt beknopte informatie op deze speciale kwaliteitspagina. In de afbeelding hieronder zie je in één oogopslag waar we binnen Linc naar Zorg op het gebied van kwaliteit mee bezig zijn. Wil je meer zien en horen? Bekijk dan de video's van onze cliënten en coaches en lees de informatie bij de bouwstenen! Voor wie details wil, is er een achterliggend kwaliteitsdocument.
Bouwstenen
We werken met de 4 bouwstenen die zijn opgenomen in het kwaliteitskader van het zorgkantoor. Dat is de partij waaraan wij ons verantwoorden en die zorg bij ons inkoopt. De afbeelding hierboven is een samenvatting daarvan. Wil je meer zien én horen over de kwaliteit van zorg bij Linc? Bekijk dan hieronder de video's en andere informatie per bouwsteen.

Linc naar Zorg is ISO 9001:2015 gecertificeerd en voldoet aan de eisen die gesteld worden door wet- en regelgeving en onze samenwerkingspartners. Om de kwaliteit van zorg continue te monitoren en verbeteren wordt onze medewerkers geleerd om de PDCA- cyclus onderdeel te laten zijn van hun dagelijks handelen. Zonder veel nadruk te leggen op de theorie, krijgen onze medewerkers alle ruimte om bezig te zijn met ‘continue verbeteren’. Niet alleen in de zorg voor onze cliënten, maar ook in hun eigen ontwikkeling, bijvoorbeeld door ons opleidingsplan en Linc naar Kennis.